środa, 10 kwietnia 2013

W sprawie bloga !

Przykro mi, ale zawieszam bloga do końca tego miesiąca czyli kwietnia. Niestety nie mam czasu na pisanie (przykra prawda) ostatnio zawalam szkołę (ah.. ta niechęć do nauki) i mam jeszcze kilka podstawowych badań tak więc bardzo was przepraszam, ale tak musi być...
Mam nadzieje, że z tego powodu nie opuścicie mojego bloga i, że gdy dodam nowy rozdział czy też partówkę to pojawią się komentarze od moich wiernych czytelników oraz NOWYCH CZYTELNIKÓW.

Rozdział 15 - planowane dodatnie: między 1.05.2013 a 8.05.2013
One-shot - planowane dodanie: między 9.05.2013 a 14.05.2013

(BYĆ MOŻE POJAWI SIĘ COŚ WCZEŚNIEJ JEŚLI BĘDĘ MIAŁA TYLKO CZAS COŚ WYSTUKAĆ)

I jeszcze jedna sprawa kochani.. chcąc wam wynagrodzić to zawieszenie - napiszę partówkę z jakimś paringiem, a jakim ? To zależy od was :)
* Piszcie w komentarzach jaki chcielibyście paring (Tylko z anime "Naruto" i niekoniecznie para yaoi):
- Wygra ten paring, z którym będzie najwięcej komentarzy.
* Możecie też pisać okoliczności jakie chcecie w tej partówce - np. szkoła, praca, wakacje, ferie, impreza.. wasze pomysły...:
- Wybiorę tą okoliczność, która pojawi się w większości komentarzy.
- Jeśli będzie tyle samo głosów na np. szkołę i pracę - WYBIORĘ TĄ KTÓRA BARDZIEJ MI PODEJDZIE ^^".

Przepraszam i do usłyszenia ♥

12 komentarzy:

  1. Hmm..... może ShikaNaru w szkole :3 /Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zołzo jak możesz. No ale Cię rozumiem, też nie wyrabiam z tymi notkami. U mnie też dawno się nic ostatnio. Raptem dzisiaj. Szkoła, wyssysa z ciebie całą energię życiową. On-shota mam nadzieję, że dodasz przed 10 Maja, bo inaczej nie będe mogla przez dwa tygodnie przeczytać. Większa CZĘŚĆ pewnie wybierze paring yaoi, ale trzeba być orginalnym nie? Ja bym chciała NaruHine, lub ShikaTema. Zresztą co nie napoiszesz i tak będzie świetnie. Mam nadzieję, że PARTÓWKI pojawią się niebawem.

    P.S B Rozmiar ma znaczenie. Patrz na wielkie.
    P.S W Nie wszystko, jest takie na co wygląda
    P.S T Każdy szczegół się liczy, zwróć uwagę największą na te najmniejsze.
    P.S M Patrz uważnie, a doprowadzi Cię do szczęścia, a jest juz blisko
    P.S N Marzenia się spełniają
    P.S K Tak wiem jestem najlepsza
    P.S C 4 rozdziały 8 słów,a tyle radości
    P.S P OR ;)


    Twoja Menda Społeczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Czytaj pomiędzy wierszami
      Czytaj ze zrozumieniem
      Nie czytaj wszyystkiego dosłownie.

      Dziękuję za uwagę Ronny <3

      Usuń
  3. Poczekamy cierpliwie na nowe notki, spokojnie :).
    Co do one-shota... ShikaNaru ;> lub NaruIno ^^ - w szkole lub na imprezie.
    3maj się! No i pisz szybciutko, czekam! ;)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś inne paringi oprócz SasuNaru mi nie podchodzą.. ^^
    Aczkolwiek lubię jeszcze KakaIru więc fajnie by było gdyby pojawiła się właśnie ta para :) hm a miejsce to gorące źródła, dużo sake, masaż, seks i kąpiel albo odwrotnie lub to i to naraz :P
    Ale i tak co wymyślisz będę zadowolona :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. {SPAM}
    Prowadzisz bloga?
    Czy nie uważasz, że warto zareklamować swojego bloga? Zapraszam na : kolekcja-blogow.blogspot.com a nóż może znajdziesz jeszcze jakieś opowiadanie, które ci się spodoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnego masz bloga ! :3
    Zapraszam również do siebie: sasuke-i-erin.blog.pl
    Dopiero zaczynam, jednak mam nadzieje, że się spodoba. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    no wiesz, jako ja uważam, że Naruto też coś się od życia należy, więc ja bardzo bym chciała jakieś NaruSasu.... I tak myśląc gdzie to by się mogło odbywać to wybrałabym szkołę... Ale bardziej mi się wydaje, coś w stylu: Naruto starszy, ostatnia klasa i taki niedostępny, dobry najlepsze wyniki i takie tam..., A Sasuke nowy, zagubiony, cichy...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie i gorąco Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog został pomyślnie dodany do spisu :)

    Pozdrawiam :
    Eta-chan

    swiat-blogow-narutomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bu... już myślałam, że sobie poczytam w dzień a nie tak jak mam w zwyczaju - wieczorami i nocą kolejne rozdziały a tu proszę.. zawiecha :F
    Liczę, że nie porzucisz bloga i powrócisz do pisania w maju (czyli jutro! ;p)
    Historia jak i one-shoty są bardzo ciekawe i wciągnęłam się *w*
    Jako paring proponuję paring KankuroxSakura albo też KakashixYamato. Wybierzesz najlepszy z tych wszystkich propozycji, które Ci tutaj inni pozostawili:>
    W wolnym czasie zapraszam do siebie. Jeśli możesz to poinformuj mnie o nowej notce.
    [www.shinobiway.blog.pl]
    Zapraszam i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy