wtorek, 6 sierpnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana przez  . Bardzo dziękuje za nominacje ♥

Zasady:

Nominacja do „Liebster Award” jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kolejne kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Na jaki kolor najchętniej byś zafarbowała/ zafarbował  włosy?

- Czerwony
2. Jaki styl ubierania jest najlepszy?
- Sama nie wiem.. każdy woli co innego. Mnie się podoba styl emo i skejtów.. po prostu byle nie plastikowe lalunie i nie dresy. 
3. Masz ulubioną książkę?
- Owszem mam, nawet niejedną :)
4. Przy jakiej piosence najbardziej się odprężasz?
- Hm.. Darren Criss - Fighter albo Ed Sheeran - Skinny Love
5. Gdzie zazwyczaj szukasz weny?
- Dobre pytanie. Weny nie szukam, gdyż sama przychodzi, a żeby przyszła to oglądam mnóstwo filmów albo czytam książki :)
6. Czy uważasz że trzeba chodzić na kompromisy?
- Niekoniecznie.
7. Masz  3 najlepsze zespoły lub wokalistów? Jeśli tak to podaj.
- A dam zespoły ^^ - Big Bang, One Ok Rock oraz Skillet <3
8. Podobają Ci się kolczyki w polikach i wargach ?
- W wardze owszem, a policzkach hm.. tylko w dołeczkach :3
9. Jakbyś miał spotkać się z Twoją ulubioną gwiazdą co byś zrobiła/zrobił ?
- Umarłabym z podniecenia
10. Chciałabyś/ chciałbyś żeby kiedyś wydać własną książkę?
- Oczywiście :)
11. Myślisz że ludzie powinni wierzyć w horoskopy? 
- Nie aczkolwiek czasami przeraża mnie fakt, że jak z nudów przeczytam horoskop, a tam jest coś co się sprawdziło o.o

Pytania dla nominowanych:

1. Od jak dawna piszesz ?
2. Ile masz lat?
3. Jaki tytuł ma ostatnia przeczytana przez ciebie książka ?
4. Czy żeby coś napisać potrzebujesz tzw. wenę twórczą ?
5. Jaki jest twój ulubiony blog ?
6. Czy masz pluszaka z dzieciństwa ?
7. Masz rodzeństwo ?
8. Ulubione anime/manga?
9. Jeździsz na konwenty ?
10. Którego masz urodziny ?
11. Jakie jest twoje marzenie ?

Nominowani:
1. Ronny
2. CocoChin
3. Unnoticed-chan
4. Hinata 
5. Karcia-chan
6. Ayaname 
7. Black 
8. Każdego kto dawał mi swojego linka, ale wybaczcie mi bo nie pamiętam każdego.. w dodatku jest taka godzina, że padam na ryj ._. 

P.s. Nadchodzą trzy nowy one-shoty :3

7 komentarzy:

  1. BigBang! One Ok Rock! Skillet w sumie też! Dlaczego ja o tym nie wiedziałam? :O
    PS. Dzięki za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie pytałaś, myszko ^^

      Usuń
    2. Ja zawsze odwiedzam te, które mam w linkach po lewo, te polskie, bo bardzo dużo na nich komentarzy, np. ankyls, oliwiaa.
      Wchodzę na jakiś post i otwieram profile komentatorów w nowych kartach. Potem ich blogi i komentuję :)

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć :). Dzięki <3.

      Usuń
  2. Przyznam,że też lubię te zespoły ;]

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy