czwartek, 15 maja 2014

Informacja. >..>

Moim drodzy zamierzałam coś dodać w tym tygodniu jednak mam problemy z samą sobą, że tak powiem no i w szkole. Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami więc cisną nas sprawdzianami, kartkówkami, projektami, a ja muszę się wziąć za ratowanie i wyciąganie ocen. Podejrzewam, że Was mogłam właśnie w tej chwili zawieść i czuje się z tym wszystkim paskudnie bo w tym roku strasznie Was zaniedbuje i nie mogę sobie tego wybaczyć. Mam cudownych czytelników i mam nadzieje, że ze mną pozostaniecie jak najdłużej. Codziennie próbuje coś pisać więc to nie jest tak, że nawet nie próbuje. Ostatnio doszło do tego, że siedziałam nad laptopem próbując coś napisać i po prostu leciały mi łzy ze złości. Chce być wobec was fair dlatego dodaje tą informacje. Naprawdę postaram się dodać coś w tym miesiącu, ale niczego nie będę obiecywać. Nie zawieszam bloga, ponieważ to jest bezsensu, gdyż dodam coś od razu, gdy tylko uda mi się napisać niestety jednak nie mogę podać dokładnego dnia. 
Kocham Was, Liv-cchi.
Gadu-gadu w razie jakichkolwiek pytań bądź chęci osobistego zjebania mnie: 49182043.

6 komentarzy:

  1. masz ode mnie mentalnego kopa w dupę za niedodanie opowiadania w tym miesiącu :3
    jednak wiedz że cię wspieram we wszystkim co robisz i mam nadzieję że twoja sytuacja się poprawi, nie umiem dodawać otuchy czy coś więc się nie staram, chcę tylko żebyś wiedziała że niezależnie od tego co napiszesz masz moje 100% poparcie (oczywiście oprócz z zawieszeniem bloga),
    dlatego mam nadzieję że sobie wszystko poukładasz i w niedługim okresie czasu napiszesz jakieś opowiadanie dla nas
    pozdrawiam, wspieram i polecam się na przyszłość
    Kook <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z najlepszych blogów o Naruto, które są aktywne. Szczerze mówiąc mało osób o tym pisze teraz, kilka lat temu to co drugi blog dotyczył np. SakuSasu itp... Dodaję do obserwowanych i czekam na wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko.. "jeden z najlepszych blogów o Naruto" nigdy nie spodziewałam się, że zobaczę taką niesamowitą opinię o swoim blogu tym bardziej, że mój blog może całować palce u stóp blogom, które przeczytałam bądź czytam. Te słowa nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą. Bardzo Ci dziękuje. ♥

      Usuń
  3. Nie jest to jedyny blog Naruto jaki czytam, i "wolniej" dziala... mimo wszystko, bardzo sie ciesze, ze o nas nie zapominasz i wrzucasz jakas informacje. Nie musisz sie nam tlumaczyc, bo i tak wiekszosc osob ma teraz tak samo ;3
    Powiem tylko tyle, ze powodzenia w osiagnieciu celow, i wybacz za brak polskich znakow xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem przeczytałam "Hentai Crith", wybacz X'D
      Wiem, ze nie muszę się Wam tłumaczyć jednak chce być z Wami szczera i nie chce abyście sobie pomyśleli,że zwyczajnie nie chce mi się pisać i wrzucam sobie jakąś informacje i mam wywalone - bo tak nie jest.
      Tak.. zauważyłam, że nie tylko ja mam takie opóźnienie z pisaniem bo blogi, na które zaglądam są albo zawieszone albo nie było notki od dwóch miesięcy albo jest krótka informacja, że chwilowo nic nie będzie dodawane. Cóż to właśnie jest koniec roku szkolnego albo też matury. W każdym bądź razie dziękuje za wyrozumiałość i komentarz. ♥

      Usuń
  4. Hej,
    cieszę się, ze o nas pamiętasz, i dajesz jakiś znak, będę czekała...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy