czwartek, 24 września 2015

Krótka informacja

   Blog zawieszony na czas bliżej nieokreślony.
Myślałam nad całkowitym skończeniem z blogiem z powodu braku odzewu względem komentarzy, ale to jeszcze jest w dziale "do przemyślenia".
Aktualnie jestem w trakcie przeprowadzki i chyba nie muszę Wam tłumaczyć jaki mam sajgon. 
Teraz będę musiała się skupić głównie na nowym języku, nowym otoczeniu i nowej szkole dlatego jak sądzę nie będę miała zbyt wiele czasu na pisanie. 
Mam nadzieje, że Ci co tu ze mną są zostaną i liczę na to, że dojdą nowe osoby. 
Postaram się w miarę szybko coś ogarnąć żeby chociaż jedno zdanie dziennie napisać i za jakiś czas coś wrzucić, o ile całkowicie nie porzucę bloga, ale to na pewno dam Wam znać. 
W razie chęci kontaktu zapraszam do pisania w komentarzach albo jestem o tutaj:
• ask.fm/Livcchi
• https://www.facebook.com/livcchi 
Ściskam mocno, Livcchi.

8 komentarzy:

  1. Ja tu zostaje i nigdzie się nie ruszam!! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile komentarzy, według Ciebie, nadałoby sens dalszego pisania bloga?
    Patrząc na Archiwum, to nie dodajesz zbyt często postów, a więc skąd oczekiwanie, że zbiegną się tu tłumy fanów, którzy zostawią po sobie dużo śladów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby się nawet nie podpisać. Ehh..

      Usuń
    2. No własnie to chyba logiczne, że skoro jest mały odzew to często nie dodaje.
      Oficjalnie mam ponad 40 czytelników, a nie komentuje nawet 15%.

      Usuń
  3. No ja będę czekać ... :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Też będę czekać i mam nadzieję że jak już ogarniesz wszystko to wrócisz.A ten blog znalazłam przez wattpada i się cieszę.Cudnie piszesz.Mam nadzieję że wrócisz.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy