niedziela, 23 czerwca 2013

Podziękowania.

Słuchajcie kochani..od dzisiaj mogę śmiało głosić, że mój blog ma ponad 10 tyś wejść *-* 
Matko Boska.. dziękuje wam, że odwiedzacie mój blog, a jeszcze bardziej dziękuje tym, którzy są tutaj co każdą nową notkę i że zostawiają swoją opinię w komentarzach. 
Jest ponad 10 tyś wejść i ponad 300 komentarzy - powiem tak.. może i różnica liczebna jest wielka, ale dla mnie to jest bardzo i dzięki wam spełniają się moje marzenia. 
Dziękuje wam, że jesteście, że wchodzicie...czytacie i komentujecie, że mnie wspieracie i nie odchodzicie bo nie dodałam ani jednej notki od trzech tygodni, tylko cały czas jesteście i mnie rozumiecie albo staracie się zrozumieć. 
Serio to nie wiem jak mam wyrazić swoją wdzięczność, radość i jak mam wam podziękować. 
Dlatego przed wyjazdem postaram się dodać II część shota - "dziękuje", jeszcze jakiegoś dłuższego albo krótszego (choćby jak wczoraj) shota z okazji tej liczby i zarazem z podziękowaniem dla was i dodam coś jeszcze (o ile wyrobię) ale to nie będzie yaoi tak więc.. wiecie :)
Dziękuje i dobranoc ~♥

12 komentarzy:

  1. Wow gratuluj .... i zazdroszcczę :) W każdym bądź razie, to my powinniśmy Tobie podziękować, bo to jednak ty spędzasz całe dnie na pisaniu, zarywasz nocki, knujesz z V, dla nas. Nie mogę się już doczekać, 2 części 'dziękuję'.

    P.S Jest dopiero 9:30 w niedzielę, a ty już dodajesz informacjie.


    Życz mi powodzenia :)
    Twoja Menda Społeczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się niezmiernie, że istnieje taki blog jak twój.
    Myślę, że podziękowania nie są potrzebne, gdyż inni zobaczyli twój talent pisarski i go chwalą... I TO NORMALNE XD
    Btw, to ja. Ania z ask'a 8D
    No to pozdrowienia i życzę owocnej weny :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania są potrzebne, ponieważ nie uważam, że mam talent pisarki, a nawet jeśli czasami mi coś wyjdzie to tylko i wyłącznie dzięki wam :')
      ~♥

      Usuń
    2. Masz talent, tylko musisz go bardziej doszlifować. <33

      Usuń
    3. Dziękuje, że tak uważasz, jednak z moją niską samooceną i kompleksami, brakiem wiary w siebie - nigdy się z tym nie zgodzę ~♥

      Usuń
  3. Gratulację, jeszcze kilka dni temu, ja też świętowałam to samo, więc rozumiem. ;D Pozdrawiam i dużo weny życzę. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    dla informacji droga autorko skomentowałam poprzednie dwa teksty ;]
    a co do tego to gratuluję i życzę następnych 10000, teksty są naprawdę wspaniałe...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej świetnej autorce należy się ze sto tysięcy wyświetleń i tyle samo komentarzy;)
    Pisz tu jak najwięcej i jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy