piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje

Cześć kochani.
Wiem, że miałam dodać drugą część "Dziękuje" i może kilka osób z was na to cały czas wyczekuje z myślą "A może jeszcze doda" ale niestety muszę was poinformować, że notka zostanie dodana dopiero po moim powrocie. To nie to, że nie chciało mi się siąść i napisać, że was olałam czy coś.. siedziałam całe dnie pisząc, pisząc i pisząc... nawet raz siedziałam do trzeciej w nocy, ale nie umiem... po prostu nie umiem, nie daje rady pisać coś na siłę. Tak, oczywiście, że mam pomysł od początku do końca, ale to nie jest tak łatwo wystukać. Mogłabym coś tam napisać, ale to będzie bezsensu bo będzie beznadziejne. Żebym to napisała muszę mieć wenę bo nawet sama nie chce zjebać swojego dzieła. Wiem, że znowu was zwiodłam i czuje się z tym okropnie, ale wy pewnie też nie chce czytać jakiejś chujni, prawda?
Mam nadzieje, że mi to wybaczycie i czuje, że mnie zrozumiecie - szczególnie osoby, które same prowadzą bloga. 
Eh.. 
Przy okazji życzę wam udanych wakacji, dużo odpoczynku i mało stresu. Żeby te wakacje przeszły do historii waszych wakacji, abyście poznali nowe niesamowite osoby, które zapamiętacie do końca życia no i żeby była piękna pogoda ~♥
A i uważajcie żeby komary i inne latające oraz chodzące gówna was nie zjadły >.<
Oczywiście najlepsze życzenia urodzinowe ode mnie na Euniki i Ronny ♥ - oraz dla osób, które mają dzisiaj urodziny, a się nie pochwaliły ;*
Do usłyszenia za jakieś dwa tygodnie, wasza Liv-cchi ~♥

7 komentarzy:

  1. Też życzę Wszystkim wesołych wakacji!!!
    A w ogóle to chcę Cię poinformować, że jestem jedną z tych osób, które nadal mają nadzieję, że dodasz coś wcześniej^^ Kocham twojego bloga i mam nadzieję, że nie porzucisz go tak, jak to robią niektórzy.
    Pozdrawiam i życzę weny!!!
    Run ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na obozie nie mamy internetu ani komputerów więc na pewno wcześniej niż 16 lipca nic nie dodam ;--;
      Nie, nie porzucę iż od września zaczynam kolejne rozdziałowe opowiadanie >;D. (Tylko pierw skończę 15 rozdział pisać XD)
      Dziękuje za twoje słowa i za komentarz ~♥

      Usuń
  2. Buuuu ;-; Dziekuje za życzenia <3
    No i teraz bede umierać do 16 lipca ;__; Przyjemnych wakacji i mam nadzieję, ze odpoczniesz i przyjdzie duuuuza wena <3

    Eiko :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chciałam cię powiadomić, że mianuję cię do Versatile Blogger Award !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohayo :D Bardzo podoba mi się twój blog i gomene, że nie komentowałam, ale sama mam mało czasu, przez mojego bloga -.-" I właśnie dlatego cię rozumiem :P
    Jak chcesz to wbij na mojego:
    emiko-sasunaruyaoi.blog.pl
    Życzę wenyyy!!!
    Sayo ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    życzę Tobie miłych wakacji, odpoczynku i zregenerowaniu sił na nowe teksty tutaj.... tak, tak nic na siłę... ja będę czekać na nowe notki...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka trochę spóźnione, ale jednak. Dziękuję za te na fejsie i za te również. Skoro już wróciłaś czekam z niecierpliwością na coś.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy